من عاشق شماهستم!!!
نوشته شده توسط : متین و . . .

سلووووم!!خوفین؟

به مرحمت شما منم خوبم!عینک

لوسی هم خوبه...پیداش کردم!....سلام داره!! نه .نداره..آخه الان خوابیدهنیشخند

خواسم بگم که دیگه پیداش کردم...هر چقدر  دعا کردین کافیه.......مرسی!whistling  oh go on



 

 

ببخشیدپسرخورشیدشماچندسال است که اینگونه گرم وپرنورمی تابید؟!

 

رنگ چشمانتان همرنگ چشمان ماه است ونگاهتان درخشندگی

 

ستاره هارابه یادم می آورد!

 

آخرنفهمیدم شما ماه هستیدیاخورشید؟!یانکندخود ستاره اید؟

 

همان ستاره ی پرنوری که همه آرزویش میکنند!!!

 

چه رویایی!!!شماکنارمن...!!باورکردنی نیست!لبخندگرمتان را

 

تنهابه قلب من هدیه داده اید........؟؟؟

 

راستش رابخواهیدمن کمی حسود هستم!

 

پاییزازراه آمده اما شماهنوزبرقلب یخ زده ام چه شگفت انگیز

 

می تابید!

 

شماازمن خواستیدکه مانندآسمان باشم!پاک وبی انتها....

 

بگذاریدازاین پس شماراهمان پسرخورشیدبنامم...!

 

باآن نگاه سبزورویایی چندفرشته ی کوچک دیگر رامسخ کرده اید؟!

 

راستش رابخواهیدچندسایه ی کنجکاووشیطان را هرزگاهی درمسیر

 

آسمانتان می بینم!!!

 

حقیقتش رابخواهیدکمی ترسیده ام!یادتان باشدکه همه ی فرشته ها

 

خوب نیستند...

 

دیشب شیطان به دیدارم آمدوبرایم خط ونشان کشید!شایدمیخواهد

 

شماراازمن بگیرد...

 

اماعروس ماهی دریا به من گفت شما خیلی زلالید!

 

شما چقدرسرشناسید...حتی گل هاهم شمارا می شناسند!

 

همین یک ساعت پیش گل سرخی ازمن میخواست که اورابه شما هدیه کنم!!!

 

اما من گفتم دوست ندارم عطرگل سرخ شمارامست کند...ازمن رنجیداما

 

خیلی زودفهمیدکه من عاشق شماهستم!!!





:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: